"Kobiety z Ravensbrück" - nowa edycja książki!

Szybka informacja: wznowiono edycję książki Wandy Dobaczewskiej "Kobiety z Ravensbrück" z 1946 roku! Była to jedna z pierwszych książek ze wspomnieniami byłej polskiej więźniarki obozu Ravensbrück. Ucieszyła mnie ta wiadomość. Jestem w posiadaniu oryginalnego, pierwszego wydania tej publikacji, zakupiłam ją w serwisie aukcyjnym za dość dobrą cenę. Teraz każdy może zamówić tą książkę, a w nowej edycji znajdziecie dużą ilość zdjęć archiwalnych oraz wstęp autorstwa pani Barabary Oratowskiej, dyrektor Muzeum "Pod Zegarem" w Lublinie. Polecam!

Kup książkę "Kobiety z Ravensbrück" [bonito.pl]






Zobacz też:


Komentarze

  1. Dzień dobry, jestem wnuczką Wandy Dobaczewskiej. Bardzo się cieszę, że umieściła Pani informację o wznowieniu książki. Zapraszam również na swojego bloga (http://lena-skonieczka.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że odwiedziła Pani mój blog! Nie ukrywam, że książka Wandy Dobaczewskiej, jest jedną z moich ulubionych o tematyce Ravensbrück! Pozdrawiam serdecznie! Joanna

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty:

Translate